lauantai 14. joulukuuta 2013

Ohi on!

Jep jep! Nyt se olisi sitten käsillä. Loma! Okei, koulun työharjottelun puolesta loma alkaa vasta ensiviikolla, mutta teatterin suhteen se alkoi eilen! Virkistävää välillä pitää täysin vapaa viikonloppu, ettei tarvitse nousta aikaisin tai ole mitään velvoitteita. Tammikuussa toki alkavat kanavan treenit kesää varten, mutta se onkin sitten ainoa projekti missä olen mukana ennen kesää.

Eilen loppui Kanavateatterin Juoruja- farssi. Mahtava 120 päinen yleisö oli hyvin mukana viimeisessä vedossa. Yhteensä katsojia kävi yli 1200 joka on hyvä luku Kanavan sisänäytelmälle, kun viime vuonna yllettiin vain 800. Hyvä me! Mukavaa oli olla tässä projektissa mukana ja todellakin haluan lähteä farssin tekoon jatkossakin. Kayan kanssa oli suuri ilo tehdä lavalla jälleen yhteistyötä. Porukka oli hyvä ja hauskaa riitti koko matkan ajan. Kiitos kanssanäyttelijät! Kiitos ohjaaja! Kiitos muulle henkilökunnalle! Tämä oli hieno projekti!

Kiitos kaikille!


Juorujen jälkeen purimmi porukalla katsomon jonka jälkeen Kaya, minä, Paula ja Essi suuntasimme jatkoille Jyväskylään. Ensin Kayan tykö, jossa odotti koirat, jotka olivat käymässä Espoosta :) Tykkään koirista tosi paljon! Sitten oli vuorossa operaatio hiukset pois. Olin niin inhonnut lookkiani Kennyn roolissa, koska olin kasvattanut paksut pensseliviikset + tukkaa en ollut leikannut tai siistinyt aikoihin, joten kaikki ne saivat lähteä. Nyt olenkin sitten kalju kokonaan ensimmäistä kertaa. Täytyy sanoa, että se sopii mulle! Olen yllättynyt kuinka hyvin. Kayalta lähdimmekin sitten Jyväskylän yöhön jossa tuli notkuttua pilkkuun asti. Oli mahtavaa pitkästä aikaa juhliakin, kun ei tarvinnut olla heti seuraavana päivänä menossa johonkin.

Joululahjoja tuli tänään postiin ja kävin hakemassa. Ajattelin paketoida niitä tässä illan mittaan. Joululahjojen paketointi on tosi rentouttavaa hommaa ja muutenkin mukavaa touhua. Tulee aina hyvälle mielelle väkisinkin.

Punttitreenikin onnistui vaikka eilen tuli juhlittua. Olen tyytyväinen omaan kehitykseeni treenauksen suhteen. Nyt kun aerobistakin on alkanut enemmän taas harrastamaan hölkän muodossa, niin olo on tullut vain paremmaksi. Itse asiassa tällä hetkellä taidan olla elämäni kunnossa :)




Työharjottelussa oli viime keskiviikkona työn arviointi ja sain kaikista osioista täydet pisteet. Olin yllättynyt. Vaikkei työssäni olekaan tullut mitään vaikeuksia vastaan, mutta silti itse koen olevani aina kaikessa sellainen niinku keskiverto. Mutta oli positiivinen yllätys toki, että minusta on pidetty siellä niinkin paljon. Itse olen tykännyt tuotantoassarin hommista. Asiakaspalvelu on mukavaa :)


PS. Oli ihan pakko tänään peilin edessä kokeilla miltä näytän kaljun pään kanssa maihareilla, nahkatakilla ja maastohousuilla. Herranjumala mikä ilmestys :D alkoi itseäänki pelottaa. Vaikken todellakaan siis omaa mitään kansallissosialistisia aatteita, mutta kiusaus oli vastustamaton :P



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti