keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Haaste

En yleensä tälläisiä tee, mutta kokeillaan nyt ekaa kertaa. En lähde haastamaan ketään. Jos joku lukija haluaa kopsata ni senkus :)

HAASTE


Säännöt:


-kerro 11 asiaa itsestäsi

-vastaa haastajan 11 kysymykseen

-keksi uudet 11 kysymystä

-haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

-kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

HAASTEEN ANTOI EMMI



11 FACTS ABOUT ME

1.Olen loppujen lopuksi aika ujo

2.Kerään Angry Birdejä :)

3. Olen puoliksi turkkilainen

4. Rakastan saunomista

5.Olen tunnollinen ja pyrin tekemään asiat mahd. hyvin

6.Minulla ja Martilla on joka kesä tapana kävellä Laukaasta Jyväskylään (25km)

7.Olen suuri showpainifani. Katson sitä aina kun voin :P

8.Haluan näyttelijäksi

9.Minulla on kaksi veljeä ja yksi sisko

10. Pidän kunnostani huolta salin ja lenkkeilyn avulla

11.Minulla on ruskeat silmät



Answers to 11 QUESTIONS

1.Mikä on sinun lempivärisi?
Hmm, sanotaan vaikka että musta on aika jees

2.Kissa vai koira?
Koira!

3.Lempi TV-sarja?
Vaikka suuri salkkarifani olenkin niin silti on sanottava että 24 on ja tulee aina olemaan paras tv-sarja koskaan!

4.Minkä kirjan olet lukenut viimeksi?
Reko Lundan - Aina joku eksyy (näytelmä)

5.Lempi ruokasi?
Sellanen iso ja mehukas häränpihvi bearnisekastikkeessa. Nam nam!

6.Missä maassa haluaisit käydä?
Monessakin, mutta sanotaan vaikkapa Uusi-Seelanti

7.Minkä merkkisen puhelimen omistat?
Samsung

8.Mitä inhoat?
Pinaattikeittoa. Sitä en tule koskaan syömään!

9.Mitä pelkäät?
Hämähäkkejä. Joo, olen neiti! :P

10.Suklaa vai salmiakki?
Suklaa

11.Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Ainakin jonku toisen ihmisen. Siitä saisi seuraa, ja nälän yllättäessä voisi laittaa lihoiksi ;P nojoo, ehkä jonkun hyvän ystävän/Emmin<3, tietokoneen ja puhelimen (jos nyt leikitään että tietokone ja puhelin toimivat ilman mitään virtajuttuja)
 
 
 
11 Questions
1. Jos saisit olla mikä eläin tahansa, mikä olisit?
2. Paras jäätelömaku?
3. Susikki lastensarja kun olit lapsi?
4. Limsa vai siideri?
5. Suosikki Star Wars hahmo?
6. Mikä saa sinut itkemään?
7. Elokuva, jonka viimeksi katsoit?
8. Suosikki näyttelijä?
9. Paras asia sinussa?
10. Mitä tulee mieleen sanasta "hukkölpaatio"
11. Tissit vai perse? (hihi, oli pakko)
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti