tiistai 29. lokakuuta 2013

L-teoria on ovella!

Nyt ei ole vähään aikaan tullu kirjoiteltua tänne, mutta nyt täytyy rehellisesti sanoa, että on ollut kova kiirus. Kanavaa, Ariesta sekä koulua ja juontokeikkoja, niitä minulla on ollut koko tämän ajan. Lisäksi syynä on edelleen näppäimistöni kelvottomuus, joten tämän tekstin kirjoitankin nyt Emmin koneella :)

Mitä tulee Kanavaan, oli siellä ennen tätä viikkoa parin viikon loma. Ohjaaja oli muissa hommissa, joten olimme pari viikkoa tuuliajolla, vaikka kyllä harjoittelimme kerran keskenämme, mutta focus ei ollut mitään parasta mahdollista, joten ei niistä saanut kukaan oikein mitään irti. Eilen siten palasimme arkeen ja olemme aloittaneet sen kuuluisan hinkkauksen. Ensi-iltaan vähän yli 2 viikkoa, joten kohta alkaa jo jännittää, ei kuitenkaan vielä :)

Se mikä alkaa jo jännittää, on L-teorian perjantainen ensi-ilta. Viime sunnuntaina oli ennakko Arieslaisille ja täytyy kyllä sanoa, ettei ole ikinä mennyt niin hyvin. Yleisömmekin tykkäsi kovasti ja varmuuteni L-teoriasta vain kasvoi. Nyt olen täysin varma, että olen onnistunut luomaan mahtavan produktion. Olen kirjoittanut oikeasti hauskan episodin ja vielä jos muukin yleisö nauttii, niin voin todellakin lähteä kevätlomille hyvin mielin.

Koulussa olen jo aloittanut hiukan työssäoppimista, vaikka oikeasti se alkaisi vasta 8.11. Viime perjantaina, lauantaina ja maanantaina eli eilen minulla oli juontokeikkoja Torikeskuksessa, jossa esiintyi ammattiopistolaisia muusikoita, sekä itse Yön Olli Lindholm ja maanantain konsertti oli sellainen lastenkonsertti. Jännitti ihan perkeleesti. Vaikka olen 7 vuotta tehnyt näyttämötaidetta, siltikin stressasin ja jännitin todella paljon mikin kanssa juontamista. Hassua. Minulla ei ole mitään ongelmaa hyppiä alasti lavalla, mutta että juontaminen voi olla noin pelottavaa.

Noh, selvisin siitä kuitenkin puhtain paperein :) pian siihen alkoi jo tottua, mutta alku oli pahin. Niinhän se taitaa olla kaikessa. Tosin oma itsekriittisyyden ruoskahan sohjoi selkäni vereslihalle viikonloppuna, kun mietiskelin kuinka se olisi voinut mennä paremmin (lue:täydellisesti) mutta noh, ehkä armahdan itseäni ja totean että se oli ensimmäinen juonto ja se meni ihan hyvin.

Viime päivinä päässä on pyörinyt kaikenlaista, lähinnä L-teoriasta mutta myöskin olen palauttanut ajatuksia viime keväältä ja pohtinut myös niitä minun ja Turkan välisiä keskusteluja. Mutta nyt Emmi tuossa jo odottelee että lopetan ja katson hänen kanssaan Draculan :) joten ehkä jätän pidemmät pohdinnat seuraavaan kertaa, ehkä jo huomiseen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti