torstai 6. syyskuuta 2012

Minustako laulaja?

Taas yksi viikko mennyt Lahden kansanopistossa. Tämä viikko on ollut hieman löysempi kuin edelliset. Ensi viikosta sitten alkaa tuntiopetukset rullaamaan ni alkaa ehkä sitten olemaan enemmän hommiakin!

Eilen oli ihka ensimmäinen laulutuntini. Jännitti kovasti mennä, minä kun en ole koskaan ollut laulaja ja aina on sanottu miten kamala lauluääni minulla on. Opettaja kehui kuitenkin heti lauluääntäni ja että minulla toimii artikulaatio sekä hengitys hyvin. Olin hämmästynyt. Vittu aina on mollattu lauluääntä, niin ettei ole kehdannut laulaa ku karaokessa tuhannen päissää. Noo, tästä minä vielä kehityn vaikka kuinka hyväksi, toivottavasti :)

Sain myös kuulla olevani Baritoni Basson sijaan. Se joka ymmärtää näitä termejä niin hyvä, minä en kamalasti ymmärrä. Mutta korkealta onnistuu laulaminen, sekin ihmetytti. Jotenkin minäkuva mullistui sen puolentunnin aikana melkoisesti. Tässä sitä huomaa kuinka hyvin sitä itsensä lopulta tuntee.

Huomenna kohti Laukaata ja oman prokkiksen kimppuun. Paljon on hommaa mutta uskon että paljon myös saadaan aikaan ku laitetaan hihat heilumaan. On jo aikakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti