sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Pääsiäisiä!

Heissan!

Herramme Jeesuksen Kristuksen kuolemasta on kulunut näinä päivinä jälleen vuosia. Itse olen pääsiäistä viettänyt rauhallisissa merkeissä Laukaa Cityssä :)

Lomalla olen saanut nyt vihdoinkin ns. levättyä. Yöt olen nukkunut hyvin ja olen nukkunutkin suht. pitkään. Kouluaikoina paha tapa on pärjätä yleensä niillä juuri ja juuri 5 tunnin unilla, joten nämä muutamat päivät on tuntuneet luxukselta.

Toissayönä sain kirjoitettua Teatterinvihaajan valmiiksi! Mahtavat fiilikset. Ei se kirjoittaminen mitään vaikeaa ole, senkun alkaa näpytellä. Lähetin tekstin luettavaksi Jarmo Inkiselle nyt kokonaisuudessaan ja hän totesi tekstin olevan hyvä ja vahva. Sanoi myös seikkoja joihin kannattanee kiinnittää huomiota ja toivotti onnea matkaan. Sitäkin tässä kyllä tarvitaan. Töitä tuossa kyllä riittää ,niin ohjaajan kuin näyttelijöidenkin osalta, se on ihan saletti !

Eilen ja tänään olen saanut nyt käyttööni Laukaan nuokkarin pääsykoetreenausta varten ja huomenna menen myös pariksi tunniksi :) Omaan tehtävään olen tyytyväinen, lauluun olen myös tyytyväinen joka on minut tuntien yllätys. Dialogia en ole oikein yksinäni voinut tehdä :/ ja Macbethiin en tunnu saavan otetta. Siihen oli jo yksi rakenne, mutta tänään tosesin sen olevan tylsä ja geneerinen. Se kaipaa vahvaa muutosta. Saa nähdä mitä huomenna saan aikaan.

Pääsiäisen aikana olen myös palannut pelikonsolini ääreen ja tänään paukutin WWE 2K14 pitkälti eteenpäin. On se vaan paras peli! Lisäksi leffoja olen taas saanut aikaiseksi katsella ja katsastin mm. nyt sen Betoniyön joka kahmi niitä Jusseja niin maan perkeleesti Jussigaalassa. Se oli yllättävänkin hyvä. Visuaalisesti minusta varsinkin näyttävä, mutta tarinaltaankin ihan mukiinmenevä. Ensin ajattelin että menisi yli hilseen, muttei sitten lopulta kuitenkaan. Jari Virman teki minuun vaikutuksen ja mieleni halasi lisää tietoa kyseisesät jampasta. Meinasin jo kirjoittaa hänelle kiitosmeiliä roolisuorituksesta, mutten sitten tohtinut. Olisi antanut minusta jonkun pikkutyttöfanimaisen kuvan ja sehän ei sopisi Laukaan tosimiehen imagolle!!

Ensi viikolla suuntaan Helsinkiin ja soviittin että nähdään Monican kanssa :) Mahtavaa pitkästä aikaa nähdä! Saa nähä mitä keksitään, käydäänkö kahvilla vai syömässä, vai itketäänkö ja valitetaanko kun ei oltu riittäviä Nätyyn ja tuskaillaan miksei tulla riittämään myöskään Teakkiin :P Noh, jokatapauksessa hyvä juttu että tavataan taas

Pääsiäisen pyhät menneet siis hyvissä merkeissä. Toivottavasti teillä muillakin :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti